مصاحبه آرشیو خبر ها
امیدوارم فینال کوپا ایتالیا آخرین بازیم برای یوونتوس نبوده باشد

امیدوارم فینال کوپا ایتالیا آخرین بازیم برای یوونتوس نبوده باشد

آلوارو موراتا در چرخشی 180 درجه ای اعلام کرد امیدوار است که بازیش در کوپا ایتالیا اخرین بازیش در یوونتوس نبوده باشد و دوست دارد با دنی آلوز هم تیمی شود:

 

فکر میکنم اینکه تا قبل از شروع یورو بدانم که فصل بعد کجا بازی خواهم کرد، مهم باشد، اما من آرام هستم چرا که با یکی از بهترین باشگاه های جهان قرارداد دارم. نمی دوانم اوضاع چگونه خواهد شد، من در باشگاه فوق العاده ای هستم، حس می کنم در خانه ام، هواداران یووه عاشقم هستند، پس عجله ای ندارم، پس شما هم صبر کنید، امیدوارم بازی ام در فینال کوپا ایتالیا آخرین بازیم برای یوونتوس نباشد. بازی کردن در ایتالیا فوق العاده است، حتی وقتی در اودینه در برابر تیم ملی ایتالیا بازی کردم هم هواداران با من مهربان بودند.

 

آلوارو در ادامه به توتواسپورت گفت:

 

نمی دانم رئال می خواهد چه کار کند، آنها بر خلاف میلم مرا به جایی نخواهند فرستاد، حالا منتظر توافقی با یوونتوس هستم. دوست دارم دنی الوز را به عنوان هم تیمی داشتم، این چیز واضحی است، ما یک بار در تعطیلات همدیگر را ملاقات کردیم و او علی رغم دشمنی بین رئال مادرید و بارسلونا، همیشه با من خوب برخورد می کرد، من برای این موضوع ارزش قائل هستم. دنی آلوز یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: